534 798 968

Regulamin

Umawianie pacjentów na wizytę.

Pacjenci przyjmowani są na wizytę do specjalistów, po wcześniejszym ustaleniu terminu przyjęcia.

Pacjenci rejestrowani są telefonicznie pod numerem +48 534 798 968 przez rejestratorkę medyczną zgodnie z terminarzem przyjęć specjalistów. Pacjent może dokonać rejestracji samodzielnie korzystając z panelu rejestracji on-line 

Czas trwania wizyty uzależniony jest od jej rodzaju.

Na dzień przed umówionym terminem wizyty, pacjent otrzymuje wiadomość SMS w celu przypomnienia o wizycie oraz uzyskania potwierdzenia, że zgłosi się na konsultację.

 

Kolejność przyjmowania pacjentów.

Bezwzględne pierwszeństwo mają osoby zapisane na wizytę.

Staramy się robić wszystko, aby nie było opóźnień w przyjęciach pacjentów.

Zakres zaplanowanej wizyty może ulec zmianie.

 

Lista rezerwowa.

Aby przyspieszyć czas wizyty, proponujemy zapisanie się na listę rezerwową.

Z tej listy wpisujemy pacjenta na pierwsze miejsce zwolnione przez innego pacjenta.

 

Odwołanie wizyty.

1. Rezerwacja terminu wizyty stanowi wiążącą umowę pomiędzy lekarzem/dietetykiem/fizjoterapeutą, a pacjentem.

2. Pacjent jest zobowiązany powiadomić MediClinica Centrum Medyczne o rezygnacji z wizyty minimum 12 godzin przed wyznaczonym terminem. Wizyty przypadające po dniu wolnym od pracy, należy odwołać w dzień roboczy poprzedzający dzień wolny od pracy. Sobota jest traktowana jako dzień wolny od pracy.

3. Rezygnacji można dokonać telefonicznie pod numerem +48 534 798 968 w godzinach pracy przychodni lub mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku rejestracji w panelu on-line rezygnacji można dokonać za pośrednictwem panelu rejestracji on-line.

4. Rezygnacja w dniu wizyty lub nie zgłoszenie się na wizytę skutkuje tym, że przed kolejna wizytą pacjent jest zobowiązany do dokonania przedpłaty w wysokości 100 pln.

Dane do przelewu: nr konta bankowego 79116022020000000392099572 , w tytule przelewu „przedpłata, dane pacjenta, wizyta w dniu...., specjalista”. Po dokonaniu wpłaty należy przesłać potwierdzenie na mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku braku przedpłaty pacjent zostaje skreślony z zarezerwowanego terminu i w to miejsce zostaje wpisany pacjent z listy rezerwowej. 

Pacjent zgłaszający się na wizytę (mający przedpłatę) – środki przekazane są na poczet danej wizyty i przy kolejnej wizycie przedpłata nie będzie wymagana. 

Pacjent, który nie zgłosi się na wizytę (mający przedpłatę) – traci środki na poczet nie odbytej wizyty. 

5. Lekarze/ fizjoterapeuta/ dietetyk mają zarezerwowany czas dla pacjentów.

Do każdego specjalisty prowadzona jest lista rezerwowa.

Spóźnienia na wizytę.

Spóźnienia na wizytę powyżej 20 minut będą traktowane jako rezygnacja i będzie to skutkowało koniecznością dokonania przedpłaty przed kolejną wizytą. Lekarz może przyjąć spóźnionego pacjenta, jeśli uzna, że nie spowoduje to opóźnienia w przyjmowaniu kolejnych pacjentów.